Veelgestelde vragen

  1. Hoe vind ik een product?

Wanneer u weet welk artikel u zoekt kunt u gebruik maken van de zoekfunctie boven in uw scherm. Vul (een deel van) de naam van het betreffende artikel in en klik vervolgens op de zoekknop.

  1. Hoe bestel ik een product?

Als u een product wilt bestellen, geeft u eerst het gewenste aantal aan. Daarna kunt u deze aan uw winkelwagen toevoegen door op de knop ‘voeg toe aan winkelwagen’ te klikken of u klikt up de knop ‘direct kopen’. In dat laatste geval gaat u direct naar het bestelformulier.  Als u het product toevoegt aan uw winkelwagen krijgt u aan de rechterkant van uw scherm de winkelwagen te zien met daarin het betreffende artikel. Vervolgens kunt u kiezen om terug te keren naar de winkel of af te rekenen. Als u verder gaat met winkelen, blijven de artikelen in uw winkelwagen.

  1. Hoe werkt de winkelwagen?

In uw winkelwagen worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. U komt bij uw winkelwagen door op het icoontje van een ‘tas’ te klikken rechtsboven in uw scherm. Voordat u uw bestelling wilt afronden, kunt u uw bestelling controleren. U kunt eventueel artikelen uit uw winkelwagen verwijderen, dit doet u door te klikken op het prullenbakje.

  1. Hoe rond ik mijn bestelling af?

Als alle producten in uw ‘Winkelwagen’ zitten, klikt u op de knop ‘Ga verder’. Vervolgens vult u hier alle gevraagde adresgegevens in en kunt u betalen.

  1. Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met Ideal. Dit wijst zich vanzelf als u een product wilt bestellen.

  1. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden bepaald door het gewicht van uw bestelling en variëren van €3,95 en €5,95. De verzendkosten worden direct bij uw bestelling weergegeven. We verzenden niet naar het buitenland.

  1. Werkt MAX MAGAZINE met andere partijen om mijn bestelling te verwerken?

Nadat u heeft betaald, verwerkt Optimerce B.V. voor MAX MAGAZINE de bestelling, laat deze verzenden en behandelt eventuele retouren. De verzending van uw bestelling wordt uitgevoerd door een vervoersbedrijf, dat kan verschillen per zending.

  1. Wat gebeurt er met mijn klantgegevens?

Uw gegevens worden opgeslagen in de administratie van MAX MAGAZINE. Deze gegevens zullen alleen gedeeld worden met Optimerce B.V. en zij delen uw adresgegevens vanzelfsprekend met het vervoersbedrijf. Met Optimerce B.V. heeft MAX MAGAZINE een overeenkomst in het kader van de privacywetgeving zodat uw gegevens nooit op verkeerde wijze zullen worden gebruikt.

  1. Heb ik de mogelijkheid om mijn bestelling retour te sturen?

Binnen 14 dagen kunt u uw artikel kosteloos retour sturen en zal uw geld worden teruggestort. Hiervoor dient het artikel wel onbeschadigd en compleet en in de originele verpakking te worden teruggestuurd.


Wilt u een bestelling retourneren? Neemt u dan eerst contact op met de klantenservice via service@optimerce.nl of via 088-8009854 (bereikbaar tijdens kantooruren). Zij geven u instructies hoe de bestelling terug te sturen. De portokosten voor het retourneren worden door MAX MAGAZINE betaald.

  1. 10. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Wij doen ons best om producten binnen 24 uur te verzenden. Dus over het algemeen worden de producten binnen 48 uur bezorgd. Een enkele keer kan dit iets langer duren.