Klantenservice

Bestellen

Deze webshop is speciaal gemaakt voor u, de MAX Magazine lezer, zodat u kunt profiteren van extra voordeel op uiteenlopende producten. Via onze shop kunt u direct een bestelling plaatsen. Heeft u een product gezien dat u wilt bestellen? Voeg het artikel dan toe aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens de winkelwagen bekijken of teruggaan naar de shop om nog een artikel toe te voegen. In de winkelwagen kunt u, na uw akkoord met de algemene voorwaarden, verder met afrekenen. Vul uw gegevens in het volgende scherm in en sla indien gewenst uw gegevens op om in het vervolg een bestelling sneller te kunnen afronden. De verzendkosten zijn altijd € 6,95 en u kunt veilig betalen met iDeal. Na de plaatsing van uw bestelling krijgt u een bevestiging per e-mail.

Verzending

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag. In de meeste gevallen wordt uw pakket binnen enkele werkdagen geleverd. Er gelden echter uitzonderingen, zoals voor producten die u kunt bestellen als pre-order bijvoorbeeld. Bij deze producten staat vermeld wanneer u deze op zijn vroegst in huis kunt verwachten. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een track & trace-code per e-mail, zodat u kunt volgen wanneer uw bestelling precies wordt geleverd.

Let op, verzenden naar een postbus is niet mogelijk!

Retourneren

Wij hopen natuurlijk dat u goed heeft nagedacht voordat u de bestelling plaatst en dat u de productinformatie goed gelezen heeft om verrassingen te voorkomen. Dan nog kunt u een bestelling natuurlijk ook retourneren, mocht deze niet naar wens zijn.

Een product retourneren kan binnen 14 dagen door uw retour allereerst per e-mail aan ons te melden. Hiervoor kunt u mailen naar maxmagazineshop@yourhelpdesk.eu met de reden waarom u de bestelling retourneert. U ontvangt vervolgens een retourlabel. Dit label kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Plak het retourlabel over het oude label of verwijder het oude label. Op het moment van uw retourmelding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Zodra uw retour in goede orde is ontvangen door ons, ontvangt u zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag (en de verzendkosten) terug op het rekeningnummer waarmee u ook de aankoop heeft gedaan.

Wij verzoeken u vriendelijk producten die u wilt retourneren niet te gebruiken. U mag het product natuurlijk wel testen op functionaliteit. Let er bij het retourneren op dat u het artikel onbeschadigd terugstuurt en in de originele verpakking.

Klachtenafhandeling

Wordt een product beschadigd geleverd? Dan vragen wij u vriendelijk dit via maxmagazineshop@yourhelpdesk.eu aan ons te laten weten vóórdat u het product terugstuurt. Alleen dan kunnen wij het defect in behandeling nemen volgens ons garantiebeleid.

Heeft u verder nog vragen over de bestelprocedure of uw bestelling? Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier of door te mailen naar maxmagazineshop@yourhelpdesk.eu.